Over Ons

Welkom bij Pawdore een ode aan onze liefde voor dieren.

Ik ben Jennifer, de oprichter van Pawdore. Wat begon als een droom, is uitgegroeid tot een merk dat draait om één kernwaarde: liefde en respect voor dieren. Vanuit die overtuiging creëer ik met Pawdore een plek waar mensen die net zo gepassioneerd zijn over dieren, samenkomen.

Pawdore staat voor stijlvol, bewust en diervriendelijk leven. Elk product dat je bij ons vindt is zorgvuldig gekozen of ontwikkeld met het welzijn van dieren als uitgangspunt. Of het nu gaat om accessoires, verzorging of lifestyle , bij Pawdore is alles doordrenkt met zorg, kwaliteit en compassie.

Onze missie is om een positieve impact te maken in het leven van dieren én de mensen die van hen houden. Onze visie is een wereld waarin dieren als volwaardige wezens worden gezien , met liefde, aandacht en bescherming.

Dankjewel dat je deel uitmaakt van de Pawdore-familie. Samen zetten we ons in voor een mooiere wereld , poot voor poot.

Inklapbare content

live_help

Kan ik mijn bestelling volgen ?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace-code. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen en de verwachte leverdatum bekijken.

live_help

Hoe kan ik de klantenservice contacteren ?

Ons team van klantenservice staat altijd voor je klaar. Je mag ons gerust een bericht sturen via info@Pawdore.nl, we doen ons uiterste best om je binnen 48 uur te antwoorden.

live_help

Hoe kan ik mijn product retourneren ?

Om een retour te starten, ga je naar 'retourneren' Hier kun je eenvoudig je retour aanmelden en de verzendinstructies volgen.

live_help

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling ?

Voor bestellingen onder de €30,- rekenen we €4,95 aan verzendkosten. Voor bestellingen boven de €30,- rekenen we geen verzendkosten.

live_help

Wat is de levertijd van mijn bestelling ?

Voor Nederland en België geldt dat bestellingen die vóór 23:59 uur worden geplaatst, de volgende dag worden geleverd. Voor andere landen is de levertijd afhankelijk van de verzendmaatschappij. We sturen je via e-mail updates over de verzending met de meest recente informatie over je bestelling. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag geleverd.

live_help

Wat als mijn bestelling incompleet of defect aankomt ?

We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren, maar als je bestelling incompleet of defect aankomt, neem dan onmiddelijk contact met ons op. Stuur ons foto's van de schade of het defect, samen met je bestelnummer. We lossen het probleem zo snel mogelijk voor je op.