Verzendbeleid
Verzendbeleid
We doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. We proberen dezelfde dag nog te verzenden. We kunnen hier echter niet altijd aan voldoen, soms zijn producten niet op voorraad en kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij, om welke reden dan ook, deze levertijd niet kunnen halen, dan laten wij u dat uiteraard zo spoedig mogelijk weten.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn:
Nederland: Gratis verzending
België: Gratis verzending boven €30,00 anders €2,95
Rest van EU: 12,95 Verzending
Bezorging gaat via de postbode of pakketbezorger. De bezorging vindt binnen 1-2 werkdagen.
*Toch vragen over je bestelling/ verzending?
Inklapbare content
Kan ik mijn bestelling volgen ?
Kan ik mijn bestelling volgen ?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace-code. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen en de verwachte leverdatum bekijken.
Hoe kan ik de klantenservice contacteren ?
Hoe kan ik de klantenservice contacteren ?
Ons team van klantenservice staat altijd voor je klaar. Je mag ons gerust een bericht sturen via info@Pawdore.nl, we doen ons uiterste best om je binnen 48 uur te antwoorden.
Hoe kan ik mijn product retourneren ?
Hoe kan ik mijn product retourneren ?
Om een retour te starten, ga je naar 'retourneren' Hier kun je eenvoudig je retour aanmelden en de verzendinstructies volgen.
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling ?
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling ?
Voor bestellingen onder de €30,- rekenen we €4,95 aan verzendkosten. Voor bestellingen boven de €30,- rekenen we geen verzendkosten.
Wat is de levertijd van mijn bestelling ?
Wat is de levertijd van mijn bestelling ?
Voor Nederland en België geldt dat bestellingen die vóór 23:59 uur worden geplaatst, de volgende dag worden geleverd. Voor andere landen is de levertijd afhankelijk van de verzendmaatschappij. We sturen je via e-mail updates over de verzending met de meest recente informatie over je bestelling. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag geleverd.
Wat als mijn bestelling incompleet of defect aankomt ?
Wat als mijn bestelling incompleet of defect aankomt ?
We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren, maar als je bestelling incompleet of defect aankomt, neem dan onmiddelijk contact met ons op. Stuur ons foto's van de schade of het defect, samen met je bestelnummer. We lossen het probleem zo snel mogelijk voor je op.